შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
4
|
3
|
2
|
1
|
სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამოსახვა განვრცობა
|
მოსწავლეს სწორად ესმის პროპორცია და სწორად გამოსახავს სიდიდეებს შორის
პროპორციულ დამოკიდებულებებს
|
მოსწავლეს ნაწილობრივ ესმის პროპორცია და ნაწილობრივ გამოსახავს სიდიდეებს
შორის პროპორციულ დამოკიდებულებას
|
მოსწავლეს ცუდად ესმის პროპორცია ცუდად გამოსახავს სიდიდეებს შორის პროპორციულ
დამოკიდებულებას
|
მოსწავლეს არ ესმის სწორად პროპორცია და ვერ გამოსახავს სიდიდეებს შორის
პროპორციულ დამოკიდებულებებს
|
სივრცული ფიგურების ამოცნობა
აღწერა
|
მოსწავლე სწორად ამოიცნობს სივრცულ ფიგურებს, უშეცდომოდ ახასიათებს და
აღწერს მათ
|
მოსწავლე ნაწილობრივ ამოიცნობს სივრცულ ფიგურებს და მცირე შეცდომებით
ახსიათებს და აღწერს მათ
|
მოსწავლე ცუდად მოიცნობს სივრცულ ფიგურებს და შეცდომებით ახასიათებს
და აღწერს მათ
|
მოსწავლე ვერ ამოიცნობს სივრცულ ფიგურებს,შეცდომებით ახასიათებს და აღწერს
მათ
|
პრობლემების გადასაჭრელად ინფორმაციის მოპოვება, კლასიფიკაცია, ანალიზი
სინთეზი
|
პრობლემების გადასაჭრელად მოსწავლე ზუსტად მოიპოვებს საჭირო ინფორმაციას,
სწორად აკეთებს კლასიფიცირებას და ანალიზს
|
პრობლემების გადასაჭრელადმოსწავლე უშვებს მცირე უზუსტობას და მცირე შეცდომებით
აკეთებს კლასიფიცირებას და ანალიზს
|
პრობლემების გადასაჭრელად მოსწავლე უშვებს ბევრ შეცდომებს და ასევე შეცდომებით
აკეთებს კლასიფიცირებას და ანალიზს
|
პრობლემების გადასაჭრელად მოსწავლე ვერ მოიპოვებს საჭირო ინფორმაციას,
ვერ აკეთებს სწორად კლასიფიცირებას და ანალიზს
|
პრეზენტაციის ორგანიზება, დიზაინი, გაფორმება და პრეზენტაციის წარმოჩენა
საზოგადოების წინაშე
|
პრეზენტაცია სტრუქტურულად სწორად არის ორგანიზებული,არჩეულია დიზაინი,
გაფორმების ელემენტები და დამაჯერებლად წარმოადგენს საზოგადოების წინაშე
|
სტრუქტურულად არის მცირე უზუსტობები, მთლადკარგად ვერ არის არჩეული დიზაინი
და მთლად დამაჯერებლად ვერ წარმოადგენს პრეზენტაციას საზოგადოების წინაშე
|
სტრუქტურულად არის ბევრი უზუსტობები,ცუდად არის არჩეული დიზაინი და ცუდად
წარმოადგენს პრეზენტაციას საზოგადოების წინაშე
|
პრეზენტაცია არ არის სტრუქტურულად ორგანიზებული,არ არის არჩეული დიზაინი
და გაფორმების ელემენტები და დამაჯერებლად ვერ წარმოადგენს საზოგადოების წინაშე
|
No comments:
Post a Comment